Relaxen - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van schrijenjanssen - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van schrijenjanssen - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: Marga

08 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Zaterdag kunnen we eindelijk relaxt op pad met de camper. We besluiten via Hanmer Springs terug te rijden naar het zuiden. Het is een mooie tocht door een heuvelachtig landschap en rond 13u komen we daar aan. Inmiddels is de thermometer gestegen naar 25 graden, dus de zwemkleding kan direct aan als we naar de thermaalbaden gaan. Het is er gezellig druk en we nemen alle tijd om te relaxen in de ligstoel of op het terras toekijkend hoe Yara een keer of 100 in allerlei posities van de kinderglijbaan af duikt. Daarna wil ze ook nog wel even zwemmen als een krokodil in de "Rockpool" van 42 graden, maar ze heeft de borden goed gelezen dat je niet kopje onder mag.
Tegen 17:15u gaan we pas weer rijden en concluderen dat Christchurch het einddoel is voor vandaag. Nog even terug naar Pete's Farm in Rangiora, omdat de skijas van Yara daar is blijven liggen en die heeft ze wel nodig als we naar de bergen gaan. Onderweg nog een paar oppikkers gescoord en dan is het al donker als we op het TOP 10 holiday park arriveren. Gelukkig kennen ze hier ook afhaal chinees :-)
Yara heeft veel geslapen onderweg en eet al een paar dagen slecht. Op zondag blijkt ze pas helemaal over de jetlag heen te zijn.