Abel Tasman National Park - Reisverslag uit Marahau, Nieuw Zeeland van schrijenjanssen - WaarBenJij.nu Abel Tasman National Park - Reisverslag uit Marahau, Nieuw Zeeland van schrijenjanssen - WaarBenJij.nu

Abel Tasman National Park

Door: Marga

20 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Marahau

Een rustige dag moet het worden vandaag, want we zijn allemaal het kilometer vreten een beetje zat aan het worden en willen gaan genieten van de zon aan de Golden Bay. Yara heeft de “korte kleren” zoals ze zelf zegt alvast aangedaan en we rijden tot aan de ingang van het Abel Tasman Park. Daar zijn we rond 12:30u en na een broodje knak zijn we snel met de badhanddoeken en zwemkleding op pad naar het strand. Daar doet iedereen waar ie zin in heeft. Yara gaat strandjutten en vindt nog een zeester. Arjan bouwt een doorgang van drijfhout en Marga probeert haar huidtint van wit naar iets minder wit te krijgen haha. Een paar uren later is het strand het stuk breder als het eb wordt en de baai droog komt te staan. Zwemmen in de zee?……vooral niet te lang, want het is op zijn zachtst gezegd niet al te warm water. Een relaxte middag buiten dus. Dat hadden we even nodig na het ingeblikte gevoel van de laatste dagen.

• 24 Maart 2014 - 10:36

Toos Schrijen:

Fijn weer iets te horen, en te lezen dat jullie je fantastisch vermaken.
    Geniet nog van jullie laatst vakantieweekie.